2008/09/21

Hej !
söndag , de har varit en ganska jobbig helg. har jobbat och åkt ända till torslanda för att sen åka hem igen .. Idag lyssnade jag på nya bond låten gjord av JACK WHITE ! oh god va han är bra ! Försökte också få min Polaroid kamera att funkar , upptäckte att de fanns tio bilder i fast batteriet var slut , som lustigt nog satt på dom bilderna , så får köpa nytt eller nått. sen nått som va frikking awsome , the Strokes hade en nästan likadan kamera som mig på deras hemsida, bara annan form på linsen ! coolt värre .
och just de ! pappa hitta en låda med sex SÅ fina glasögon utan styrka på ! stora så dom täcker hela ansiktet, äkta 80 tals känsla, underbart ! kommer bilder soon , promise . nu försöker jag göra franska och de ända som hindrar mig från att dö är att jag lyssnar på the killers ♥
Grattis till Mia och Alicias mamma !

dagens låt : another way to die , Jack white och Alicia keys .

morsning korsning !
Sophia

Inga kommentarer: